...منـــــتـــــظران ظهـــــور

....وقت آن است که بدرود کنی هجران را

...منـــــتـــــظران ظهـــــور

....وقت آن است که بدرود کنی هجران را

...منـــــتـــــظران ظهـــــور

بِسم الله الرَّحمن الرَّحیم

چشم انتظار نرگس چشمت بهارها
زیباترین بهانه ی چشم انتظارها!...

اللّهم عَجِّل لولیِکَ الفَرَج...
گروه فرهنگی منتظران ظهور

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

آنچه که من منتظرش هستم، گذرِ تـــــو، از من است.....

 

روزهاست نشسته ام روبروی سفره ی بلند ماه رحمت تو
و هر شب چای تلخ می نوشم و سحرهای دلتنگی و افطارهای بی تویی را طی میکنم...
این روزها دلم یک آسمان امید1 می خواهد... با اینکه می گویند، تلخی ایام هم میگذرد...
اما آنچه که من منتظرش هستم، گذرِ تـــــو، از من است...
نه گذر از این ایام تلخ...

1.قل یا عبادی الذین أسرفوا علی أنفسهم لا نقنطوا من رحمة الله إنّ الله یغفرالذنوب جمیعاً إنّه هو الغفور الرحیم؛53/زمر
بگو ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده اید، از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همة‌گناهان را می آمرزد

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۰
منتظران ظهور

نظرات  (۲)

۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ گلبرگ دانلود
سلام قالب بیان خودتون رو همین حالا سفارش دهید!
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۵ حسین شکری
سلام دوست عزیر وب خوبی داری
اگه مایل ب تبادل لینک بودی منو با اسم
"تاریخچه های خواندنی"
لینک کن بعد خبرم کن و بگو با چ اسمی لینکت کنم
 با تشکرtarikhche.tk

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">