...منـــــتـــــظران ظهـــــور

....وقت آن است که بدرود کنی هجران را

...منـــــتـــــظران ظهـــــور

....وقت آن است که بدرود کنی هجران را

...منـــــتـــــظران ظهـــــور

بِسم الله الرَّحمن الرَّحیم

چشم انتظار نرگس چشمت بهارها
زیباترین بهانه ی چشم انتظارها!...

اللّهم عَجِّل لولیِکَ الفَرَج...
گروه فرهنگی منتظران ظهور

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

در جایی که من زندگی میکنم....

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ

نه پاهایم ۱۰سانت از زمین بلندترند ...

نه موهایم ۱۰سانت از سرم بالاترند ...

من اینجا روی زمین زندگی میکنم !

در جایی که من زندگی میکنم ...

فقط ارزش هایم مرا بالا میکشند

نه پاشنه کفش ...

نه کلیپس مو ...

در جایی که من زندگی میکنم ...

چادر نشانه ی فقر است !

در جایی که من زندگی میکنم ...

باید بدترین باشی تا بهترین به نظر برسی !

در جایی که من زندگی میکنم ...

چادر نشانه ی فرهنگ نیست !

در جایی که من زندگی میکنم ...

حجاب بیشترین اُفت است !

در جایی که من زندگی میکنم ...

حجاب اوج رسوایی ست !

در جایی که من زندگی میکنم ...

در تابستان چادر به سر کردن عار است !

من نمیدانم

ملائک چطور میخواهند حساب کنند

ثواب چادری های رمضان امسال را !؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
منتظران ظهور

نظرات  (۹)

۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۲ سیدمحسن علوی

موسیقیِ ساخت انسان

تلاشی بی شرمانه است

برای خفه کردن

موسیقی خدا!


einlam.ir
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۸ حسین شکری
سلام دوست عزیر وب خوبی داری
اگه مایل ب تبادل لینک بودی منو با اسم
"تاریخچه های خواندنی"
لینک کن بعد خبرم کن و بگو با چ اسمی لینکت کنم
 با تشکرtarikhche.tk
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۷ مجتبی قره باغی
ای کاش همه اینجوری فکر می کردن.
به روزیم با یادداشتی در باره داعش
اسلام هراسی در آستین مسیحیت + عکس
عالی بود
سلام علیکم:
فرارسیدن میلاد امام حسن (ع) رو خدمتتون تبریک عرض می کنم.
با مطلبی در مورد حجاب و سخنرانی کوتاه استاد پناهیان به روزیم.
منتظر شما و نظرات مردم سازتون هستیم
یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

اجر همه چادری ها با صاحب چادرخاکی مدینه...

چادر زن تاج سلطانی بود

حافظش از شر شیطانی بود

چادر زن بر هوس غالب شود

عزت زن را زحق طالب شود

چادر زن کیمیای غیرت است

چون نشان غیرت ملیت است

بر تن زن هست مانند سپر

حافظ زن هست هنگام خطر
شهادت امیرالمومنین رو بهتون تسلیت میگم....زیبابود ...موفق باشید
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۰ وادی ایمن
سلام 
به چادرم افتخار می کنم چون این سبک از زندگی انتخاب مادرم زهرا است...

راستی...
با مطلب جدید
آثار تجملگرایی در جامعه
به روزم
منتظر نظرات خوبت هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">