...منـــــتـــــظران ظهـــــور

....وقت آن است که بدرود کنی هجران را

...منـــــتـــــظران ظهـــــور

....وقت آن است که بدرود کنی هجران را

...منـــــتـــــظران ظهـــــور

بِسم الله الرَّحمن الرَّحیم

چشم انتظار نرگس چشمت بهارها
زیباترین بهانه ی چشم انتظارها!...

اللّهم عَجِّل لولیِکَ الفَرَج...
گروه فرهنگی منتظران ظهور

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

داستــــان جـــوان گنـــاهکـــار

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ
«ملا فتح‏اللَّه کاشانى» در تفسیر منهج الصادقین، و «آیت اللَّه کلباسى» در

کتاب انیس اللیل نقل کرده ‏اند:

در زمان «مالک دینار» جوانى از زمره اهل معصیت و طغیان از دنیا رفت.

مردم به خاطر آلودگى او جنازه‏اش را تجهیز نکردند، بلکه در مکان پستى و

محلّ پر از زباله‏اى انداختند و رفتند.

شبانه در عالم رؤیا از جانب حق تعالى به مالک دینار گفتند: بدن بنده ما را بردار

و پس از غسل و کفن در گورستان صالحان و پاکان دفن کن. عرضه داشت: او از

 گروه فاسقان و بدکاران است، چگونه و با چه وسیله مقرّب درگاه احدیّت شد؟

جواب آمد: در وقت جان دادن با چشم گریان گفت:

یا مَنْ لَهُ الدُّنیا وَ الآخِرَةُ إرْحَمْ مَن لَیْسَ لَهُ الدُّنیا وَ الآخرَةُ.

اى که دنیا و آخرت از اوست، رحم کن به کسى که نه دنیا دارد نه آخرت.

مالک،کدام دردمند به درگاه ما آمد که دردش را درمان نکردیم؟ و

کدام حاجتمند به پیشگاه ما نالید که حاجتش را برنیاوردیم؟»

نظرات  (۱۶)

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۰ منتظران ظهور
سلام.
ممنون که لطف میکنید به ما سر میزنید و نظر میذارید.
التماس دعا داریم...
یا زهرا
..........................
از طرف بچه های گروه فرهنگب منتظران ظهور
تقدیم به کلیه مخاطبان عزیز و گرامی
چقدر زیبا و تاثیر گذار ...

واقعا که پروردگار رئوفی داریم .
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۱ آرمان بدیعی

خدایا لذت انس خود را به ما عطا کن و ما را از صالحان درگاهت قرار ده.

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۱ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
هو الله
.
چرا گاهی وقتها از«خدا» دور می شویم؟!
ودیگر حضورش را احساس نمی کنیم؟! ومدتها در« تاریکی» خودمان٬ زندگی می کنیم.
راستی راه نزدیک شدن به«خدا» چیست؟
چگونه میتوان از نور او «نورانی» شد؟!
پیامبر(ص) می فرماید:«خداوند متعال می فرماید: ای فرزند آدم! برای آمدن نزد من از جا برخیز٬ من بسوی تو می آیم. بسوی من قدمی بردار٬ من دوان دوان بسوی تو می آیم.»¹

فقط برداشتن یک قدم٬ همین!

¹-میزان الحکمة
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۱ خادم الحسین
از مهربانی خدا شرمنده ام...شرمنده
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۵ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
هو الرحمن الرحیم...
.
خدایا!این جان در اشتیاق روی تو می سوزد...
.
خدایا!این چشم ها بهانهٔ تو را میگیرد...
.
خدایا!این ریه ها ب شوق تو تنفس می کنند...
.
خدایا!سینه در هجران تو آتش گرفته است...
.
خدایا!خون این رگ ها ب جستوجوی تو در گردش اند...
.
خدایا!برای آمدن ب نزد تو هم تو را شفیع قرار می دهم...
.
خدایا!خودت میانجیگری مرا در نزد خویش بکن...
.

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۰ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
خداوندا بلندای دعایت را عطایم کن 
تو ای معشوقه عالم از این پس عاشقی را پیشه ام فرما
خدایا راستش من آدمیزادم گاه گاهی گر گناهی میکنم ، طغیان مپندارش !
کریما من گنهکارم ، تو بخشنده !
بگو آیا امید بخششم بیجاست ؟
خودت گفتی بخوان ، می خوانمت اینک مرا دریاب به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن و دست خالی ام را رحمتی دیگر عطا فرما …

#
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۱ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
خداوندا بلندای دعایت را عطایم کن 
تو ای معشوقه عالم از این پس عاشقی را پیشه ام فرما
خدایا راستش من آدمیزادم گاه گاهی گر گناهی میکنم ، طغیان مپندارش !
کریما من گنهکارم ، تو بخشنده !
بگو آیا امید بخششم بیجاست ؟
خودت گفتی بخوان ، می خوانمت اینک مرا دریاب به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن و دست خالی ام را رحمتی دیگر عطا فرما …

#
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۱ وحید محمدی

عالی بود

به دل نشست ...

ارحم ...

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۳ وحید محمدی

وبلاگ ارزشمند شما لینک شد

یا علی مدد

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۰ محرم سرباز کوچولو
سلام
ممنون از پست زیباتون 
الهى وربى من لى غیرک
دعوتین ب وبلاگ خودتون 
کلىک رنجه بفرمایین
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۳:۴۲ دانشجوی انقلابی
کوله بارم بر دوش ،سفری باید کرد 

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

یار تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی 

از سفر ترسیدی

تو بگو از ته دل 

من خدا را دارم.

خیلی داستان جالب و زیبایی بود  . 

خیلی زیبا ********

یا علی

التماس دعا
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۸ ی آنتی زایون
سلام
ممنون..بسیار عالی بود
یا مَنْ لَهُ الدُّنیا وَ الآخِرَةُ إرْحَمْ مَن لَیْسَ لَهُ الدُّنیا وَ الآخرَةُ.

 


سلام علیکم.
احسنت عالی بود
یازهرا(س)
۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۳ 彡♥خـادم المهدی♥彡

یافته هایت را با باخته هایت #مقایسه کن

اگر ” خدا ” را #یافتی هر چه باختی #مهم نیست . . .
 
خیلی جالب بود
موفق باشید
التماس دعا
یاحیدر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">