...منـــــتـــــظران ظهـــــور

....وقت آن است که بدرود کنی هجران را

...منـــــتـــــظران ظهـــــور

....وقت آن است که بدرود کنی هجران را

...منـــــتـــــظران ظهـــــور

بِسم الله الرَّحمن الرَّحیم

چشم انتظار نرگس چشمت بهارها
زیباترین بهانه ی چشم انتظارها!...

اللّهم عَجِّل لولیِکَ الفَرَج...
گروه فرهنگی منتظران ظهور

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

این جمعه هم گذشت و او نیامد...

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

این جمعه هم گذشت و او نیامد...

این جمعه هم در فراغش به سر شد...

من میدانم که او میخواهد بیاید ولی من نمیخواهم و نمیگزارم...

.......................

عمریست که در فراغ مهدی خواندیم

کشتی زمان بدون یادش راندیم

در هجر و فراغ او فقط خندیدیم

او منتظر ماست ولی جا ماندیم



دریافت
حجم: 11.9 مگابایت



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
خادم الحسین

نظرات  (۱۰)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۴ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
.
.
.
ﺍﺯ ﻇﻬﺮ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ ، ﺗﺄﺧـﯿﺮ ﻧﮑﺮﺩ؟
نزدیک غروب شد ، ﮐﻤﯽ ﺩﯾﺮ ﻧﮑﺮﺩ؟
ﺩﻟﮕﯿﺮﺗﺮﻡ ﺩﻭﺑــﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﻗﺒـــﻞ
ﻭﺿﻌﯿــﺖ ﺍﻧــﺘﻈـﺎﺭ ﺗــﻐﯿﯿﺮ ﻧﮑﺮﺩ؟

اللهم عجل لولیک الفرج .
.
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۴ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
.
.
.
. برای به دست آوردن یک دل ، همانطور که هستی باش ...! صداقت موثرترین تیریست که به قلب هدف می نشیند ... هدفت رو با نقشه های جور وا جور آلوده نکن ...! .
وقتی هدف رسیدن ب خیمه ی مهدی زهراست ....
.
.
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۵ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
.
.
.
 بی اذن تو هرگز عددی صد نشود .
بر هرکه نظر کنی دگر بد نشود
.
زهرا تو دعا کن که بیاید مهدی. .
زیرا تو اگر دعا کنی رد نشود
. (اللهم عجل لولیک الفرج)
.
کنون که دل شده پر خون
برای خاطر مجنون
تو ای حقیقت لیلی
خدا کند که بیایی
 سلام
کلیپ رمضان...

http://zareh.blog.ir/post/462

توصیه می کنم حتما ببینید...
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۲ خادم الحسین
عجل فرج یا مهدی
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۲ خادم الحسین
شاید این جمعه بیاید شاید
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۱ خادم الحسین

در فراق تو ببارد اشک چون بارانم

تا ابد هم که شده منتظرت میمانم

آقا غم دوریِ شما دردِ من است

من مریضم و فقط ظهورِ تو درمانم

مولا تو گذر کن زِ دلِ خسته من

از دوریِ تو جهان شده زندانم

آقا نظری کن تو به حالِ زارم

تا نباشد نظرت،خسته و بی جانم

از بار گناهم تو کنی گریه و من

قدر نشناسم و در غیبتِ تو خندانم

سالها منتظری تا که من آماده شوم

گرهِ کورِ ظهورِ تو منم میدانم

..............................

شعر از:خادم الحسین

 
ای دلیل زندگانی آقا خوش آمدی ای فدایت جسم و جانم مولا خوش آمدی
کاش من هم فدای راه تو می گشتم جان جهان به جهان شما خوش آمدی
گر شب و روز شکر کنم که شما آمدی *باز کم باشد حبیبم آقا خوش آمدی
ابر و باد مه و خورشید و فلک از بهرت دارند صدها تبریک آقا خوش آمدی
کاش میدیدم تورا ای کاش می بوییدمت *در جهان بی وفایی ارباب خوش آمدی
گر تو را نمیبینیم عیب یکسر زماست ما بی لیاقتیم آقای مهر خوش آمدی
کاش در راه شما پرپر شوم شمس جهان حجت الله ای فرزند بتول خوش آمدی
پدرت از بهترین است مادرت خیر النسائ *ای فدای پدرانت روح من خوش آمدی
کل عالم یک سر از بهرت به قربان سرت *هم من و هم پدر و هم مادرم سرورم خوش آمدی
سلام
ممنون از حضورتون....
یا مهــــدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">